Wedding & Event Nanny



La NouNou staat voor een unieke dienst voor u en uw gasten


* Kinderopvang en vermaak op locatie
* Professionele nanny’s * Plezier voor de kinderen
* Gemak voor uw gasten * Creatieve activiteiten
* Een veilig gevoel


Waar zijn de kinderen op het feest?

Bij de organisatie van een bruiloft, feest of evenement komt veel kijken. U wilt graag dat iedereen het naar de zin heeft, ook de kinderen. Dit zal echter wel extra aandacht vragen om het feest ook voor de kinderen tot een mooie herinnering te maken.

Een feest betekent vaak een nieuwe omgeving buiten het vertrouwde van ouders, school en vriendjes. Een fijne plek waar de kinderen terecht kunnen tussen al het feestgedruis, is dan een veilig en prettig idee voor u en uw gasten.

Met La NouNou kunt u aan het eind van het feest zeggen:
’Het was geslaagd voor iedereen en we hebben samen het feest tot een echt feest gemaakt.’




klik voor volgende foto





La NouNou Wedding & Event Nanny
maakt het verschil

La NouNou creëert graag een feestelijke tijd voor de jongere gasten in de leeftijd van 0 t/m 12 jaar door het bieden van een veilige kinderopvang op locatie.

La NouNou bekijkt het huwelijksfeest door de ogen van het kind, stelt in overleg het kinderprogramma samen, wat aansluit bij het draaiboek van de huwelijksdag. De werkzaamheden van nanny’s kunnen zowel overdag als ’s avonds plaatsvinden. Daarnaast heeft La NouNou ook vele ideeën om het feest zo creatief mogelijk te maken voor de kinderen.

Wij zorgen er verder voor dat de kinderen een passende rol spelen tijdens belangrijke momenten op de dag. Graag stellen wij in overleg met u een programma samen in een Kinderdraaiboek, waarbij ook rekening wordt gehouden met de mogelijkheden op locatie en overige dienstverleners.

De verschillen in wensen en behoeften bij elke leeftijdscategorie wordt in het kinderprogramma meegenomen, zo krijgt elk kind een gevoel erbij te horen en de nanny’s zorgen voor een gezellige en vrolijke sfeer.

La NouNou werkt met jonge en hoogopgeleide nanny’s. Ze zijn allen vakbekwaam en in het bezit van een pedagogisch diploma, verklaring omtrent goed gedrag en er is altijd iemand aanwezig met een diploma Kinder-EHBO of BHV. De kracht van La NouNou is het samenstellen van een sterk en enthousiast team, dat met elkaar de dag voor de kinderen speciaal maakt en zoveel mogelijk past bij de behoeften en de leeftijden van de aanwezige kinderen. Door hun vele ervaring met grote groepen kinderen kunnen ze op een professionele manier invulling geven aan de opvang en het vermaak van de kinderen.

Een speciale Kinderkaart met relevante informatie voor ouders en nanny’s zorgt voor een prettige communicatie. Veiligheid staat bij ons voorop en wij hanteren een kind-nanny ratio, die wordt aangepast afhankelijk van de leeftijd van de kinderen.

 

Opvang of vermaak?

Naast de zorg voor de jongste kunnen wij zorgen voor passend vermaak voor de oudere kinderen en grote groepen kinderen. Bij alleen vermaak wordt de kind-nanny ratio aangepast. Wij nemen een groot pakket aan kindermateriaal mee met een grote verscheidenheid aan keus, aangepast aan de verschillende leeftijden, zoals speel-, knutsel-, bouw- en tekenmateriaal, een speelhoek voor de kleintjes en kussens om even lekker te luieren of onderuitgezakt een leuk prentenboek of stripboek te lezen.

Wie is La NouNou?

Oprichtster van La NouNou, Eva Kalmeijer (1978), staat al vele jaren met passie voor de klas in het basisonderwijs. Ze kan haar creativiteit in haar werk kwijt en ze geniet van het zien ontwikkelen van de kinderen. Met de jaren heeft zij zich verder ontwikkeld in Brede School activiteiten, een studie Remedial Teaching en het geven van bijles. Ook de horecawereld is altijd blijven trekken. Van werken in een klein restaurantje in Gouda tot bedrijfsleider bij Strand aan de Maas in Rotterdam, ze geniet van het organiseren van arrangementen en de gezellige sfeer van sociale momenten.

La NouNou is dan ook de ultieme combinatie van deze twee werelden. Hiermee combineert ze de passie voor het organiseren van een feestelijke aangelegenheid en haar zorg en passie om kinderen op een creatieve wijze de leukste dag van hun leven te bezorgen. Eva houdt het overzicht en zorgt ervoor dat alle stukjes
op z’n plaats vallen.

Haar motto is “Il y a ceux qui rêvent leur vie et ceux qui font de leur vie un rêve” (Er zijn mensen die hun leven dromen en mensen die van hun leven een droom maken)



Wat kost La NouNou?

Aangezien elke opdracht maatwerk is, zullen de prijzen afhankelijk zijn van uw wensen, opvang of alleen vermaak, het aantal kinderen en met name de leeftijdscategorie van de kinderen, i.v.m. de kind-nanny ratio en de veiligheid. Voor een persoonlijke offerte kunt u vrijblijvend contact opnemen met La NouNou Wedding & Event Nanny.

La NouNou hanteert de volgende werkwijze:

Overleg om uw wensen te bespreken

Voorstel en offerte

Het uitwerken in een Kinderdraaiboek

Een speciale Kinderkaart met relevante informatie
voor ouders en nanny’s

Een basispakket aan kindermateriaal, uitgebreid naar wens

De aanwezigheid op het feest met professionele zorg
van de kinderen door de nanny’s

Leuke foto’s van de kinderen als mooie herinnering


La NouNou in de media

Lees hier meer over LaNouNou in de media

 

 

 

Contact

Wilt u meer weten, neem dan contact op via het onderstaande mailadres en/of telefoonnummer.

La NouNou Wedding&Event Nanny

Eva Kalmeijer
Groen van Prinsterestraat 85A
3038 RE Rotterdam

+316.246.820.91

eva@lanounou.nl
www.lanounou.nl
KvK 24450932



 

Handboek en Algemene Voorwaarden


download
het handboek
a
download de
algemene voorwaarden

Ervaringen

Wij zijn erg trots op de vele enthousiaste mailtjes en reacties die wij hebben ontvangen in de afgelopen jaren van bruidsparen, jarigen, locaties, weddingplanners en andere opdrachtgevers. Graag willen we een aantal hiervan met jullie delen. Willen jullie graag zelf contact opnemen met een bruidspaar of een andere opdrachtgever die La NouNou heeft ingehuurd? Dat is zeker mogelijk en we verwijzen jullie graag door.


“Bedankt voor jullie hele fijne dienst op ons huwelijk, de andere ouders vonden het ook heel fijn dat jullie er waren en konden daardoor tot lekker laat doorfeesten, terwijl jullie in het hotel bij de kinderen waren. Het gaf iedereen een hoop rust en de kinderen hebben ervan genoten.”
Groetjes Ilona en Lennard
Kasteel Wijenburg, Echteld

“Hieronder een reactie van gasten, die wij jullie niet willen onthouden. Ze waren namelijk ook erg tevreden over de KinderKerstzaal!” “We would just like to say that once again (for the 4th year in a row!) we really enjoyed dining at the HNY on the Tweede Kerstdag. The food was good, the service was good and the live music really added to the general atmosphere. We would also like to say how much we appreciate the entertainment provided for the children and the wonderful event nannies who take such great care of the kids and allow the grown ups to really relax over dinner! This year we were accompanied by friends who were so impressed that they also plan to return next year! Thank you all very much.” Emma Christie
Met hartelijke groet,
Hotel New York, Rotterdam

“We kijken met heel veel plezier en heel veel trots terug op 8 september. Het was echt een waanzinnige dag en de complimenten en bedankjes stromen nog steeds binnen. Men was ook echt heel enthousiast over jullie en hetgeen jullie boden, veel dank daarvoor nogmaals! Hopelijk wordt een dergelijk event een jaarlijks terugkerend iets waarbij we zeker weer aan jullie zullen denken! Hopelijk tot ziens.”
Lieke, Houthoff Buruma

“We hebben een hele leuke dag gehad en we waren erg blij met jullie hulp. De ouders en de kinderen waren heel positief.”
Helene & Wouter
SS Rotterdam, Rotterdam

“We hebben echt genoten op onze huwelijksdag! En zeker ook door jullie bijdrage! Het had niet beter gekund. Super bedankt, het was top!
Groetjes Karin en Stefan natuurlijk
Librije’s Hotel, Zwolle

“Wat een geweldige dag, jullie waren echt super!”
Groetjes vanuit een zonnige Provence, Bas en Ingeborg
Kruisherenhotel, Maastricht

“Onwijs bedankt voor jouw en jullie bijdrage aan de droombruiloft van Kalo & Hinke. De kids van Kalo & Hinke hebben het fantastisch gehad, ouders die vrijdagavond bezorgd naar mij toe kwamen, gaven zaterdagavond bij mij aan dat hun kinderen het enorm naar hun zin hadden gehad en ook wij vonden het een feest om te zien wat jullie gedaan hebben. Jij en je team enorm bedankt!”
Groetjes, Brenda Leusink, Bijzondere Bruiloft

“Wij willen jou en je team bedanken voor jullie fantastische service, jullie waren in een woord SUPER. Ik heb alleen maar complimenten van de moeders gekregen en ik heb gezien dat jullie je werk met alle liefde doen.”
Hartstikke bedankt, Jo-Ann & Edson
Paleis Het Loo, Apeldoorn

“Ik vond het gisteren weer erg leuk om met je samen te werken en het is weer super verlopen”.
Groetjes, Astrid, Astrid Blaauw Weddings & Events

“Veel succes en nogmaals ontzettend bedankt!”
Groetjes Gerald en Simone
Landgoed Waterland, Velsen

“Hierbij wil ik jou en je hele team nogmaals ontzettend bedanken voor de geweldige service en jullie enthousiasme gisteren. Het zag er echt als een kinderwalhalla uit gisteren zowel binnen als buiten en ik hoorde zoveel enthousiaste reacties van zowel de ouders als de kindjes zelf. Die laatste meisjes bedankten Marieke & Marcel ook dat het zo’n cool feestje was. Bedankt ook voor je flexibiliteit”. Liefs, Anouk, Beau Mariage Weddingplanners

“Het was super!! Grote dank!!”
Liefs, Annemaria, Just Marie
Chateau de la Poste, Maillen, België

“Wij hebben erg genoten van onze huwelijksdag en wat een geweldig idee om deze opvang en begeleiding te regelen.”
Groet, Paul & Albertina
Restaurant Niven, Rijswijk

“Zoals beloofd hierbij wat foto's van mijn 65e verjaardag. Nogmaals bedankt voor je perfecte organisatie en zorg voor onze kleinkinderen.”
Groetjes, Laura & Leen
Restaurant Old Dutch, Rotterdam

“We hebben elkaar niet meer heel erg uitgebreid gesproken zaterdag, maar heb wel iets meegekregen van het feest achter in de tuin! Gelukkig hebben de tenten zich goed gehouden, wat een rotweer toch.. Het cadeau is geweldig! De kinderen en ouders vonden het allemaal super, jullie hebben het echt heel fijn gedaan, dank daarvoor! Wellicht tot een andere keer!” Hartelijke groeten, Gerard en Francis
De Zweedse kerk in de Veerhaven, Rotterdam

“We kunnen zeker terug kijken op een mooi verjaardagsfeest! Wij zijn ook erg enthousiast over jullie nanny service! We krijgen alleen maar hele positieve reacties over jullie van de andere ouders!” Feest ter ere van de 40e verjaardag van Robert, Edwin en Robin
Elzenduin Beach, Ter Heijde aan Zee

“Het was echt super. Ik heb afgelopen maandag nog geëvalueerd met het bruidspaar Patricia & Marcel en ze waren heel erg blij met jullie. Het was super. Dank je wel en fijne zomer”.
Groetjes, Wiesje Hallewas, Wedding & Planning
Buitenplaats Amerongen, Amerongen

“Wat is het super goed gegaan en wat was het bruidspaar blij!!! Ik heb de dinsdag na het huwelijk een hele tijd met Daniëlle gesproken en zij en Michael waren super blij met jullie inzet. Top gedaan!
Groetjes, Astrid, Astrid Blaauw Weddings & Events

“We hebben een super dag gehad en vonden het erg fijn dat jij de kinderen zo goed hebt weten te vermaken. Fijne dag!”
Groet, Robert en Bart
Het Wijnfort, Lent

“Het was een geweldige dag zaterdag, helemaal geslaagd! We kregen complimenten over de nannies. De kinderen hebben zich goed vermaakt en het erg naar hun zin gehad”.
Groeten, Ineke en Arne
Buitenplaats Amerongen, Amerongen

“Hartelijk dank voor de oppas en vermaak van de kinderen. De ouders waren in hoge mate enthousiast over jullie, en ook ons is jullie inzet zeer positief opgevallen. De kinderen hadden het zo naar hun zin gehad, dat een aantal van hen niet meer naar huis wilden.”
Ronald en Petra
Landgoed Duin & Kruidberg, Santpoort

Dank je voor je goede zorgen voor het huwelijk van Elsine en Ronald. Ik heb erg plezierig met jullie gewerkt afgelopen zaterdag. Het was een prachtige dag!
Groetjes, Jacqueline Veldkamp, PAUWeddings
Paviljoen de Witte, Scheveningen



La Nou Nou fondée en 2008
website and identity by weaponofchoice ©2009